- Tudatosan, tudattalanul problémákat oldunk meg. Feladat: becsatlakozni a partner gondolataiba.
- Arra figyelünk, ami rezonál gondolatainkkal, problémáinkkal - tisztázni: kinek, milyen problémáját tudjuk megoldani. Ha ez sikerül, akkor a probléma erőforrássá konvertálható.
- Műfaj: pitch (jelentése hajítás) - körkörös szerkezet, ami egymásra épül. Mi az, amit el lehet mondani
- egy mondatban,
- 15 másodpercben,
- fél percben,
- egy percben,
- 2-3 percben,
- 5 percben?
- Ez a vállalkozás lényegi bemutatása, ami gondolati szinten
- letisztult,
- egyszerű,
- érthető.
Elkészítése hosszú folyamat, órák, napok…
DE! Erről fognak emlékezni ránk!
- BNI formula:
- nevem, cégnevem, foglalkozásom,
- tevékenységem: “Milyen problémát oldok meg, milyen előnyt nyújt a szolgáltatásom, termékem?”
- Kihez keresek kapcsolatot (lehetőleg konkrétan) - iparág, szakterület, pozíció, ember neve
- Miért éri meg találkozni velem?
- Nevem + memória fogas
- Forma:
- érthető, artikulált,
- a hallgató felé fordulva
- határozott, de nem nyomuló
Ajánlott olvasmány:
- Százmilliókat érő 60 másodperc: http://goo.gl/qm0zQL
- Így tedd ütőssé a prezentációdat: http://goo.gl/LlQ2Gl
Forrás:
Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner: 29% - A megoldás - 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez