1. Tudatosan, tudattalanul problémákat oldunk meg. Feladat: becsatlakozni a partner gondolataiba.
  2. Arra figyelünk, ami rezonál gondolatainkkal, problémáinkkal - tisztázni: kinek, milyen problémáját tudjuk megoldani. Ha ez sikerül, akkor a probléma erőforrássá konvertálható.
  3. Műfaj: pitch (jelentése hajítás) - körkörös szerkezet, ami egymásra épül. Mi az, amit el lehet mondani
    • egy mondatban,
    • 15 másodpercben,
    • fél percben,
    • egy percben,
    • 2-3 percben,
    • 5 percben?
  4. Ez a vállalkozás lényegi bemutatása, ami gondolati szinten
    • letisztult,
    • egyszerű,
    • érthető.
      Elkészítése hosszú folyamat, órák, napok…
      DE! Erről fognak emlékezni ránk!
  5. BNI formula:
    • nevem, cégnevem, foglalkozásom,
    • tevékenységem: “Milyen problémát oldok meg, milyen előnyt nyújt a szolgáltatásom, termékem?”
    • Kihez keresek kapcsolatot (lehetőleg konkrétan) - iparág, szakterület, pozíció, ember neve
    • Miért éri meg találkozni velem?
    • Nevem + memória fogas
  6. Forma:
    • érthető, artikulált,
    • a hallgató felé fordulva
    • határozott, de nem nyomuló

Ajánlott olvasmány:

Forrás: 
Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner: 29% - A megoldás - 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez