Valamennyi cél legyen

  • Specific - Konkrét (ki, mit, mikor, hol, hogyan)
  • Measurable - Mérhető (eredmény és hatás - számok, százalékok)
  • Attainable - Elérhető (reális, mit kell tenni…, leírni)
  • Relevant - Releváns (releváns és értelmes - mi következik a cél elérésből?)
  • Timed - Időhöz kötött (tervezés - határidőtől tervezünk vissza...)

Forrás: 
Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner: 29% - A megoldás - 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez

Add a comment

 

Az ideális ügyfél megtalálásában a stratégiai partnered fog segíteni. 

Kik a stratégiai partnereid? Akik önként, felkérés nélkül adnak neked partneri ajánlásokat. Ilyenek azok, akik első kézből tapasztalták meg terméked, szolgáltatásod minőségét. Vagy egyszerűen csak jó a kapcsolatotok, hisz benned, tudja, hogy amit belőled ajánl, az az ügyfelének jó és hasznos. 
Ők azok, akikkel kölcsönös ajánló kapcsolatokat tudsz létesíteni, akik állandó kapcsolatban vannak az ideális ügyfeleiddel, de más okból, mint te. Ez a közös pont természetes és kölcsönös ajánlást eredményez.

Add a comment

Kik az ideális ügyfeleid?

Kik az ideális ügyfeleid? Akik mindig mosolyra fakasztanak,  hiszen a mosoly a bizalom első jele… Ezek a személyek ugyanazok, akik azért üzletelnek veled, mert tökéletesen kielégíted az igényeiket. Ők azok, akikkel jól érzed magad és ők is jól érzik magukat veled.

Add a comment

Belépés

  • Koszecz Sándor

    Koszecz Sándor

    Kulturális központot, civil szervezeteket, vállalkozást vezetek. Vallom, hogy nemcsak terméket/szolgáltatást-, de a folyamatokat és az embert is fejleszteni kell.
  • 1